Digital Indkøber og Merchandiser til Konges Sløjds egen webshop

Vi søger en skarp Digital Buyer and Merchandiser, der vil tage ejerskab for indkøb, salgsperformance, merchandising og produktdata i vores D2C-forretning – og på sigt også marketplaces.

Konges Sløjd er hovedsageligt en B2B forretning, men vi har vores egen D2C webshop som står for cirka 20% af forretningen. Rollen er nyoprettet, og vi kigger efter en specialist som vil gribe opgaven og gøre skarpt indkøb og daglig salgsoptimering til sin mission, så du får masser af plads til at præge og udvikle dit arbejdsområde.
Du arbejder datadrevet, har kommercielt blik og trives i spændet mellem salg, indkøb og digitale platforme.

Dine ansvarsområder:
  • Fuldt ansvar for indkøb til D2C og på sigt til alle markedspladser
  • Optimering af salg, produkt- og kategori-performance.
  • Planlægning af udsalgskampagner og andre kommercielle tiltag
  • Onsite merchandising og kategorisering af nye produkter
  • Ejerskab over vores D2C exclusives sammen med produktudviklingsteamet.
  • Ad hoc assistance med opsætning af content på sitet og berigelse af produktdata i PIM i samarbejde med vores master data team.

Om dig:
  • Du har 4 års erfaring med indkøb, merchandising og salg i en international e-commerce virksomhed.
  • Du arbejder datadrevet og har erfaring med performanceanalyse og optimering af både salg og processer.
  • Du er vant til at arbejde med Excel, PowerBi, Shopify og også gerne ERP-systemer som Business Central og PIM-systemer som Struct.
  • Du har blik for både det kommercielle og det operationelle i dine arbejdsopgaver.
  • Erfaring med marketplaces.

Din ansøgning:
For at lære dig bedre at kende, vil vi gerne have, at du besvarer følgende i din ansøgning:
1: Hvordan ville du gribe det an, hvis en produktkategori performer under forventning? Hvilke data kigger du på – og hvilke konkrete tiltag sætter du i gang?
2: Hvordan planlægger og prioriterer du indkøb til en D2C-webshop – herunder hvordan du balancerer lagerbeholdning, produktperformance og kampagner?

Send din ansøgning og dit CV til os senest 6. juli.

Hos Konges Sløjd tror vi på, at forskellighed er en styrke. Vores team består af mennesker med vidt forskellige baggrunde og erfaringer, og vi arbejder i et kreativt, åbent miljø, hvor der er plads til at vokse. Hvis du kan og vil, så får du lov.
Derfor opfordrer vi alle – uanset køn, alder, etnicitet, religion, seksualitet, neurodiversitet eller baggrund – til at søge stillingen.
Vi glæder os til at høre fra dig!




Stillingen er ikke aktiv og kan ikke søges