Vil du være en del af Konges Sløjds kundeservice team?

Fra et nysgerrigt kig på hjemmesiden til barnet tager sin nye Konges Sløjd ting i brug, kan der opstå masser af situationer, der kræver et opkald eller en mail til kundeservice. Derfor er vores kundeservice helt afgørende for den positive oplevelse af Konges Sløjd.

Vi søger netop nu en Customer Service and Claims Specialist, som får energi af at løse udfordringer og kommer i godt humør af at besvare alle henvendelser fra sociale medier, mail og på telefon.

Hvad vi forventer af dig:
  • Generel kundeservice betjening på mail, telefon og chat
  • Ansvar for behandling af claims fra kunder
  • Udvikling af D2Cs Claimlane system
  • Ordrebehandling i Business Central og Shopify
  • Kontinuerlig kommunikation og opfølgning med lager på pakkestatus etc.
  • Ad-hoc kundeservice opgaver som f.eks. håndtering af sager i PayPal, Trustpilot og Klarna
  • Vi forventer at du har min 3-4 års erfaring og har arbejdet med Claimlane, ERP-systemer som Business Central og e-commerce systemer som Shopify tidligere.
  • Serviceminded, taler flydende dansk og engelsk og det er en kæmpe bonus, hvis du også taler f.eks. tysk, fransk eller andre store europæiske sprog

Send til os:
  • En ansøgning hvor du fortæller hvilke sprog du kan, og hvilke webshopsystemer du har erfaring med
  • Dit cv

Stillingen er fuld tid på vores hovedkontor i hjertet af København. Konges Sløjds team kommer fra alle mulige baggrunde og erfaringer, og vi ser mangfoldighed som en kæmpe styrke i en kreativ og hurtig virksomhed som vores. Vi har et åbent miljø med plads til alle. Hvis man kan og vil, så får man lov hos os. Derfor opfordres alle til at søge uanset etnisk baggrund, køn, seksuel orientering, nationalitet, perspektiver, handicap, religion, alder eller andre karakteristika.

Vi ser frem til at høre fra dig!